...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

پیوند

۸۷/۹/۱۴ روز پیوند...    

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مهر شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

سلام! چه رز زیبایی ! در پناه خدا شاد و موفق باشید!

یه آشنا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام الهام جان
پیوندتون مبارک
انشا الله در تمام زندگی در پناه خدا شاد و خرم باشید
آقا دامادو بهمون معرفی نمی کنی؟

سلام

اول شما خودتون رو معرفی کنید تا ما شروع به معرفی کنیم......

یه آشنا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام
من یه آشنام . مطمئن باش واست اهمیتی نداره من کیم.
ولی با تمام وجودم برای هر دوتون آرزوی خوشبختی دارم.
حالا اگه خواستی جواب بده اگرم نه که دلخور نمی شم.
خوشبت باشین هر دو
خدا نگهدارتون

ممنون

علیرضا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.alireza0055.blogfa.com

گفتم به دل سلامی از جان به دوست دادن
گفتا خوشـــــا جوابی از لعل او شـــــنیدن

گفتم گذر زکویش ما را ســـــــعادت آرد
گفتا کرم زایــــشان خواهد به ما رســـــیدن

سمیه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ http://sokhane-eshgh.blogsky.com/

مبارک باشه عزیزم
برات یه دنیا آرزوی خوشبختی دارم :*

مرسی دوسی بوس......

یه آشنا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
یادم رفته بود نظرم رو در مورده عکسه بدم
به نظر من یه گلش کم هست
این شاخه که نشانه عشق پاک خودت هست
اما یه شاخه رز قرمز به نشان عشق آتشین شوهر جان به خودت اینجا جاش خالی هست
بازهم براتون آرزوی شادترین لحظات رو در کنار هم دارم

غریبه آشنا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ http://-

تو هم که از دست رفتی
عکس ات را هم که برداشتی
مبارک است
مبارک

کدوم عکس عمه جان؟

س.ح.ا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام" علیکم و رحمة...
تبریکات واصله به الهام خانوم آخرتی،ان شاءا... که در پناه حق تعالی خوشبخت و موفق باشید.
راستی نگفتی این جوونک خوشبخت کیه که دل به گرو همدیگه دادین؟حتما" آدم خوش سلیقه اییه;-)

امیر دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.moonmessenger.persianblog.ir

الهام ................مبارک باشه

یه آشنا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام
یه حدیث جالب از امام رضا

زمانـى که حاکمان دروغ بگویند باران نبارد, و چون زمامدار ستم ورزد, دولت, خـوار گردد. و اگر زکات امـوال داده نشود چهار پایان از بین روند.

جالب بود؟

آزاده یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام - تبریک میگم . خوشبخت باشید .
کیست آن شوالیه خوشبخت‌؟‌

قربونت برم دوست خوب و خوشکلم...

یه آشنای قدیمی پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام
هفتمین سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم
شاد باشین

سلام، سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد