...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

وقتی ریاضی دان عاشق می شود...

منحنی قامتم، قامت ابروی توست

خط مجانب بر آن، سلسله گیسوی توست
حد رسیدن به او، مبهم و بی انتهاست

بازه تعریف دل، در حرم کوی دوست
چون به عدد یک تویی من همه صفرها

آن چه که معنی دهد قامت دلجوی توست

پرتوی خورشید شد مشتق از آن روی تو

گرمی جان بخش او جزئی از آن خوی توست
بی تو وجودم بود یک سری واگرا

ناحیه همگراش دایره روی توست
(پروفسور هشترودی) 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام الهام خانم
سال نو تون مبارک
شعر بسیار زیبایی هست
بدون شک این ریاضی دان با تخصصش خدارو دیده
شاد و پیروز باشید

سعید دارابی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ http://saeidactive.persianblog.ir

الهام جان سلام
مدتها بود که به وبلاگت سر نزده بودم
این شعر فوق العاده بود نمیدونم که از کی بود ولی خیلی قشنگ نوشته شده بود
بهترین تیتر رو براش انتخاب کرده بودی
" وقتی ریاضی دان عاشق میشود"
من هم آپ کردم به ماهم سری بزن عزیز

نوروزی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

الهام جان سلام
عالی بود دستتان درد نکند

امیر یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

الهام ....................سال نو مبارک ................ شاد باشی عزیز

[ بدون نام ] یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام الهام جان
خوبی عزیزم

اگر از کسی متنفری از قسمتی از خودت در او متنفری، چیزی که از ما نیست نمی‌تواند افکار ما را مغشوش کند.
هرمان هسه

صالح پرهیزکار یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://WWW.MEHRAZ-SALEH.BLOGFA.COM

سلام،سالی اهورایی برات ارزو میکنم......
شعری که ازپروفسور هشترودی نوشتی خیلی خیلی قشنگه،اما به نظرمن نوشته های ما
بهونه ایی هستش برای اینکه همه متوجه بشن توی دل همه عاشقا چی بوده و هست
من خودم عاشق شعرم ولی طبع شعر ندارم اما توی رشته خودم خیلی خلاقم،آرزوی همه چیزای خوب رو برات دارم

رضا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام الهام خانم
ممونم که بهم سر زدید منم براتون موفقیت آرزو می کنم...
تا ۷ تیر منتظر باشید
شاد باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام الهام جان

"هرگز برای عاشق شدن به دنبال باران و بهار و بابونه نباش ، گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند" " خدا هرگز بدهکار بندگانش نمیشود " "Na Thum Janu Na Hum" نه تو میدونی نه من!

دیدم قشنگ بود
نظر تو چیه

آرین جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام الهام خانوم
وبلاگ خیلی زیبایی داری اطمینان دارم قلبی هم به همین زیبایی داری.موفق باشی

علی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام الهام جان خوبی؟
خیلی شعر قشنگیه!بازم ازین شعرا بزن
سلام برسون موفق باشی

حسین وهابی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ق.ظ

انصافاً‌جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد