...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

دوست

من دلم می خواهد

خانه ای

داشته باشم پر دوست

 

کنج هر دیوارش

دوستهایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو

 

هرکسی می خواهد

وارد خانه پر عشق و صفایم گردد

یک سبد بوی گل سرخ

به من هدیه کند

 

شرط وارد گشتن

شست و شوی دلهاست

شرط آن داشتن

یک دل بی رنگ و ریاست

 

بر درش برگ گلی می کوبم روی آن با قلم سبز بهار

می نویسم ای یار

خانه ی ما اینجاست

 

تا که سهراب نپرسد دیگر

"خانه دوست کجاست؟ "

 

فریدون مشیری

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.mehrnima.blogsky.com

آپ کردم.
بهم سر بزنی خوشحال میشم.

سید حمید احصائی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

به به،به به (منظورم طرح جدید وبلاگت عزیزم):-)

صبا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ

مبارک مبارک، قالب نو مبارک

نیما سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://sokotedarya.blogfa.com/

سلام
من یه نیمای دیگما
خوبی؟
شعرو خوندم خوشم اومد
ولی عکسا یادگاری های تاریخی هستند
یه چیز دیگست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد