...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

درسی که Arthur Ashe به دنیا داد

آرتور اش قهرمان افسانه ای تنیس در سال 1983 تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. 

این قهرمان افسانه ای تنیس ویمبلدون به خاطر خوننآلوده ای که درجریان عمل جراحی دریافت کرد به بیماری ایدز مبتلا شد و در بستر مرگ افتاد. او از سراسر دنیا نامه هایی از طرفدارانش دریافت کرد. 

یکی از طرفدارانش نوشته بود : چراخدا تو را برای چنین بیماری دردناکی انتخاب کرد؟  

آرتور در پاسخش نوشت :  در دنیا

۵۰ میلیون کودک بازی تنیس را آغاز می کنند،

 ۵ میلیون یاد می گیرند که چگونه تنیس بازی کنند،

۵۰۰ هزار نفر تنیس را در سطح حرفه ای یاد می گیرند،

۵۰ هزار نفر پابه مسابقات ‏می گذارند،

۵ هزارنفر سرشناس می شوند،

۵۰ نفر به مسابقات ویمبلدون راه پیدامی کنند،

۴ نفربه نیمه نهائی می رسند و 2 نفر به فینال

 

و آن هنگام که جام قهرمانی را روی دستانم گرفته بودم، هرگز نگفتم خدایا چرا من؟

و امروز هم که از این بیماری رنج می کشم هرگز نمی توانم بگویم خدایا چرا من؟

نظرات 2 + ارسال نظر
naser یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://parsian-download.com/

سلام آبجی جون

حالت چطوره؟

خسته نباشی

من اومدم بهت سر زدم

دیر به دیر آپ میشی

مرسی

آرزوی شادکامی برات دارم

بای

علیرضا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام الهام خانم
انشاا... که خوبین
متنتون زیباست
اما متاسفانه همه ما عادت داریم درسهای روزگار را با هزینه های سنگین بپذیریم
نه با پندهای دیگران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد