...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

اشک

یک پسر کوچک از مادرش پرسید: چرا گریه می کنی؟
مادرش به او گفت : زیرا من یک زن هستم .
پسر بچه گفت: من نمی فهمم
مادرش او را در آغوش گرفت و گفت : تو هیچگاه نخواهی فهمید
بعدها پسر کوچک از پدرش پرسید : چرا مادر بی دلیل گریه می کند
پدرش تنها توانست به او بگوید : تمام زن ها برای هیچ چیز گریه می کنند
پسر کوچک بزرگ شد و به یک مرد تبدیل گشت ولی هنوز نمی دانست چرا زن ها بی دلیل گریه می کنند
بالاخره سوالش را برای خداوند مطرح کرد و مطمئن بود که خدا جواب را می داند.
او از خدا پرسید : خدایا چرا زن ها به آسانی گریه می کنند؟
خدا گفت زمانی که زن را خلق کردم می خواستم که او موجود به خصوصی باشد.
بنابراین شانه های او راآن قدر قوی آفریدم تا بار همه دنیا را به دوش بکشد.
و همچنین شانه هایش آن قدر نرم باشد که به بقیه آرامش بدهد.
من به او یک نیروی دورنی قوی دادم تا توانایی تحمل زایمان بچه هایش راداشته باشد.
ووقتی آن ها بزرگ شدند توانایی تحمل بی اعتنایی آن ها را نیز داشته باشد.
به او توانایی دادم که در جایی که همه از جلو رفتن ناامید شده اند او تسلیم نشود و همچنان پیش برود.
به او توانایی نگهداری از خانواده اش را دادم حتی زمانی که مریض یا پیر شده است بدون این که شکایتی بکند.
به او عشقی داده ام که در هر شرایطی بچه هایش را عاشقانه دوست داشته باشد حتی اگر آن ها به او آسیبی برسانند.
به او توانایی دادم که شوهرش را دوست داشته باشد و از تقصیرات او بگذرد و همیشه تلاش کند تا جایی در قلب شوهرش داشته باشد.
به او این شعور را دادم که درک کند یک شوهر خوب هرگز به همسرش آسیب نمی رساند اما گاهی اوقات توانایی همسر ش را آزمایش می کند وبه او این توانایی را دادم که تمامی این مشکلات را حل کرده و با وفاداری کامل در کنار شوهرش با قی بماند و در آخر به او اشک هایی دادم که بریزد.
این اشک ها فقط مال اوست و تنها برای استفاده اوست در هر زمانی که به آن ها نیاز داشته باشد.
او به هیچ دلیلی نیاز ندارد تا توضیح دهد چرا اشک می ریزد.
خدا گفت : زیبایی یک زن در چشمانش نهفته است زیرا چشم های او دریچه روح اوست، ودر قلب او جایی که عشق او به دیگران در آن قرار دارد .

 


نظرات 12 + ارسال نظر
مسعود(لئون) دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ق.ظ http://shirazelm.blogfa.com

سلام . وبلاگتون خیلی عالی بود . من چند تا مطلب جدید در وبلاگم دارم با عنوان های (( موجودی که دانشمندان علم ژنتیک ساخته اند در اندازه ی 30 سانتی بسیار شبیه به انسان به عنوان حیوان خانگی )) و مطلب بعدی هم (( پیشگویی قرآن و حضرت محمد درباره ی نظریه ی بیگ بنگ و دنیا ی قبل از آن)) . امیدوارم که سر بزنی و مثل من نظر هم بدی .این هم نام وبلاگم : www.shirazelm.blogfa.com
متشکرم .مسعود (لئون)

زارع دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://maintenance.blogfa.com

با سلام
ضمن تشکر و قدردانی از توجه و حسن نیت شما نسبت به ویلاگ نگهداری و تعمیرات صنایع پتروشیمی ، می بایست عرض کنم از مطالب زیبا و ارزنده وبلاگ شما استفاده کردم و انشاءالله موفق باشید. در ضمن تقاضای بنده از جنابعالی به خاطر بازدید کارشناسی و فنی از وبلاگ بود و تنها انتظار انتقاد و ابراز نواقص را داشتم.

با احترام و تشکر فراوان

غریبه آشنا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://mnana3631.persianblog.ir

سلام
زیبا بود .
حق نگهدار
م.ن.ع

محمد جواد سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.jehan.blogfa.com/

بگذار تا که چون شمع کنار تو بمیرم

سر تا به پا بسوزم کنار تو بمیرم

این آخرین آرزوست این آخرین گفتگوست

بگذار تا که باشد تنها دلیل بودن کنار تو بمیرم

3nator سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

می خوام یه تبریک بهت بگم.
اعتماد به نفس بالایی داری

ب ا ن ی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://bani86.blogfa.com

موفق باشید
.............................. بانی

مسافر زندگی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://mosaferezendegi21.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی جالبی دارید . خیلی خیلی جالب بود
منم یک وبلاگ دارم ولی به زیبایی بلاگ شما نیست . اگه قابل دونستین سری هم به من بزنین . اگر هم مایل به تبادل لینک بودید ، حتما ً بهم خبر بدید . لینکتون مایه افتخار من .
مسافر زندگی

رضا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست خوبم
با یه مطلب جدید به روزم و منتظر حضور سبز تو دوسته خوبم هستم....

آه تنهایی ،

ای همیشه در کمین من،

پشت این چشمان زردت

از چه لذت می بری در من ؟

...

آژانس ایران خبر INA شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.ina-irannews.com

آژانس ایران خبر INA
در راستای خبررسانی و انتشار اخبار دقیق فعالیت می کند.
در آژانس ایران خبر می توانید علاوه بر دسترسی به اخبار ایران, جهان و خاورمیانه از صفحات مختلف: فرهنگی, هنری, علمی و تکنولوژی , سرگرمی, فیلم و صوت و... دیدن کنید.
از کلیه دوستداران خبرگزاری آژانس ایران خبردعوت می کنیم از این پس برای مشاهده آژانس ایران خبر به این آدرس مراجعه کنند:
آدرس خبرگزاری:
www.ina-irannews.com
ایمیل:
info@ina-irannews.com
ما را لینک کنید.

حمید امین زاده یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ

الهام خانوم از وب لاگتون واقعا خوشم اومد یه سادگی و روح خاصی توشه و فکر میکنم این از ایجاد کننده وب لاگ ناشی میشه که این مطالب و اشعار زیبا رو که هر روز باهاشون روبرو میشیم رو اینطور چیده و طرز بیانی که شما به خرج دادین توی وبلاگتون جز وب لاگهای خاص شده من یک اسلاید در مورد مادر دارم که میخواستم ببینین ولی نمی دونم چطور براتون ارسال کنم .

shaytoonbala جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://shaytoonbala17.blogfa.com

الهام جان متن های وبلاگت واقعا جالب بود.امیدوارم روز به روز بهتر بشه
من با اجازه ات یکی این متن رو توی وبلاگ خودم گذاشتم آخه خیلی جالب بود
بذات آرزوی موفقیت می کنم

حسین چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

با سلام وبلاگتون عالیست
من اگرپیر شدم تقصیر کسی نیست
جای یار رفته ز دل جای کسی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد