...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

حضرت حافظ

رواق منظر چشم من آستانه تست                 کرم نما و فرودآ که خانه خانه تست

من آن نیم که دهم نقد دل به هر شوخی         دل خزانه به مهر تو و نشانه تست

چو ما در سایه الطاف اوییم                            چرا او سایه از ما واگرفته است؟

همه کارم ز خودکامی به بد نامی کشید آخر     نهان کی ماند آن رازی کزو سازند محفل ها

نظرات 4 + ارسال نظر
رضوان یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ق.ظ http://dosetdaram6ta.blogsky.com

زیباست....

ممنون.....

رضا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ http://reza-rahd.blogsky.com

سلام و خسته نباشی وب لاگ قشنگی داری و قشنگ تر از اون که خوب و ساده می نویسی ان شالله همیشه موفق و پیروز باشی
خوشحال می شم به منم سر بزنی
شاد باشی و سربلند یاحق و بدرود

سلام
ممنون از این همه محبت شما.
من مطالب خودمو از کتاب هایی که مطالعه کردم و یاداشت برداشتم اینجا در وبلاگم نوشتم.منم آنچنان سوادی ندارم دوست من.موفق باشی.وب لاگتم به لیست دوستانم اضافه خواهم کرد.

عادل یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ http://akharin-seyahepoosh.blogsky.com/

سلام
امیدوارم که حالت خوب باشد.
از اینکه میتوانی این چنین زیبا بنویس تشکر میکنم چون من هرگز نمی تانم چیزی را بنویسم

این را نوشتم چون میخواست نظری داده باشم
از طرف برادر کوچکت
لطفا یه سری هم به وبلاگ نیمه تمام بزن در کمال بی سوادی آن را درست کردم

با تشکر

سلام
ممنون از این همه محبت شما.
من مطالب خودمو از کتاب هایی که مطالعه کردم و یاداشت برداشتم اینجا در وبلاگم نوشتم.منم آنچنان سوادی ندارم دوست من.موفق باشی.وب لاگتم به لیست دوستانم اضافه خواهم کرد.

افشین یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ب.ظ

الهام نازنینم من مثل همیشه میتونم فقط اینو بگم
انتخاب مطالب زیبا هیچ ارتباطی به سواد آدمها نداره بلکه برمیگرده به ذوق و سلیقه اونا تو ذاتا خوش ذوقی ودارای طبع لطیفی هستی این یک موهبت الهی هستش وگرنه ممکنه یکی مطالعاتش بی اندازه باشه ولی توانائی انتخاب زیبا رو نداشته باشه
تو خودت زیباتر و بهتر از انتخابهات هستی این توصیف منه فقط کی میشه که یکی از این مطالب رو به من تقدیم کنی (-:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد