...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

یادمان باشد...

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم          گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست        گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم       وقت پرپر شدنش ساز و نوایی نکنیم

یادمان یاشد اگر خاطرمان تنها ماند           طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

ادعا...

  اونی که مدعی بود عاشقته         تو رو تو فاصله ها تنها گذاشت

بی خبر رفت ، بی خبر رفتو تو این بیراهه ها

رد پاشم واسه چشمات جا نذاشت

آه ، دلو سوزوندی ... آه ، چرا نموندی

من و هر ثانیه و جنون تو ، واسه من همین خیالتم بسه

بذار جاده ها ، اشتباه برن ، ما که دستمون به هم نمیرسه

با حریر پیله های کاغذی ، واسه من جاده رو ابریشم نکن

من ، به پروانه شدن نمیرسم ، حرمت فاصله مونو کم نکن

آه ، دلو سوزوندی ... آه ، چرا نموندی