...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

ولتر

شما ممکن است بتوانید گلی را زیر پا لگدمال کنید

اما محال است بتوانیدعطر آن را در فضا محو سازید.

 

جفا

فــــــــولاد دلى که آه، نرمش نکند          یا ناله دلسوخته گرمش نکند

طوقى ز جفا فکنده بر گردن خویش         آزار دلم، دچــار شرمش نکند

Woman's Heart

A woman's heart is yours forever,

She will be true, to the one in her life ,

If we don't give her love and affection ,

Could be the biggest mistake, that a man can make.

آخر قصه

اجازه بی اجازه حرفی دیگه نمونده                    این دفعه دیگه قلبم دست چشمات رو خونده

فصل دوباره ای نیست آخر قصه اینه                   من نمی خوام که چشمات شکستم رو ببینه

وقتشه که این محبس رو بشکنم                      تشنه از تو گذشتنم این منم این منم

عشق تو بعد از این می شه یک خاطره             باید از خاطر من بره اینجوری بهتره

من بعد تو از غروب تو نفس می گیرم                بعد تو می شکفم خنده هام رو پس می گیرم

تو بعد من طرح زخمی به روی پیرهن                خم می شی می شکنی بعد لحظه رفتن من

من بی تو خوب خوبم دل خوش تر از همیشه     با رفتنت غم واسه من افسانه می شه

اما تو تلخ و خسته چشمات رو غم می گیره       تو این قفس بی هم نفس قلبت می میره

من بعد تو از غروب تو نفس می گیرم                بعد تو می شکفم خنده هام رو پس می گیرم...

در این زمستان سرد :

سرسبز ترین بهار تقدیم تو باد.

آوای خوش هزار تقدیم تو باد.

گویند لحظه ای است روئیدنی عشق

آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد ...