...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

آن سفر کرده ...

دوستان عزیزم سلام

روز پیش ما جوان رعنایی را در خانواده از دست دادیم که فرصت نشد اولین سالگرد ازدواجش را جشن بگیرد.

برای شادی روح عزیز از دست رفته مان و طلب صبر برای پدر و مادر و همسر این عزیز دعا کنید.که این غم بزرگی برای بازماندگانش است.

روحش شاد.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
روحش شاد...

افشین دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

خدایش بیامرزد و به خانوادهاش صبر عطا نماید

بدبین دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ب.ظ http://opus341.blogfa.com

من خیلی متاسفم...این خیلی غم انگیز است....من بلگ تو را امروز دیدم....خوشحال شدم.....لطف کردی لینک من را گذاشتی اگر خواستی لینک تو را بذارم بگو با چه عنوانی می خواهی من اقدام کنم.روزهایی بهتر هم در راه است.

ممنون دوست من.
با همان عنوان وب لاگ خودم:هر چه می خواهد دل تنگت...
موفق باشی.

فرشته سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ

مرگ پایان کبوتر نیست.
یادمان باشد در کائنات هیچ کاری بی حکمت رخ نمی دهد. پس قرار میگیریم با یاد آوری کلام خداوندی که می فرماید: چون اندوهی به شما رسد بگویید: ما از خدائیم و بسویش باز می گردیم.

لیلا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام الهام جون خیلی ناراحت شدم خدا به خانواده اش صبر عطا کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد