...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

پیوند

...یکدیگر را دوست بدارید اما از عشق زنجیر مسازید:

بگذارید عشق همچون دریایی مواج میان ساحل های جانتان در تموج و اهتزاز باشد.

از نان خود به یکدیگر بدهید اما هر دو از یک قرص نان تناول مکنید.

به شادمانی با هم برقصید و آواز بخوانید اما بگذارید هر یک برای خود تنها باشد...

نظرات 4 + ارسال نظر
گیلدا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.gooya2.persianblog.com

و دو جویبار نقره ای این چنین و قتی به هم می رسند به جای اینکه یکدیگر را در بند کشند به یکدیگر شکوه مندی می بخشند

محسن دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://tifosi.com

سلام
اومیدوارام همیشه سرشار از عشق ومحبت باشی
من مایلم با شما صحبت کنم
به اومید روزهای خوش
خداحافظ

سیامک دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ق.ظ http://siamaksalimy.blogsky.com/

مرسی عزیزم .
راستی با اجازه خودت بهت لینک دادم .

افشین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ق.ظ

این مطلبت هم زیباست ولی آدم دلش میگیره آخه یه جورائی میگه که آدم اگه دوری کنه از دیگران بهتره من اینو خوندم دلتنگیت اومد سراغم کاش بیشتر از وصال بگی نه فراق دوستدار همیشگیت

دوست من
منظور از این مطلب اینه که که آدم نباید کسی رو به اسارت در بیاره حتی کسی رو که دوست داره.و به نظر من اگر واقعا کسی رو دوست داری باید بهش آزادی عمل بدی و بذاری که با فکر باز وجودش رو بهت تقدیم کنه و این مطمئنان ارزشمند تر خواهد بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد