...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

حضرت حافظ

باده نوشی که در او روی و ریایی نبود          بهتر از زهد فروشی که در او روی و ریاست

بیا که قصر امل سخت سست بنیاد است     بیار باده که بنیاد عمر بر باد است

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود                  ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

قدر مجموعه گل مرغ چمن داند و بس           که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

نظرات 3 + ارسال نظر
جودی آبوت دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ق.ظ http://judy-abbott.blogsky.com

دله تنگم دلش می خواد بهت بگه دوست داره هوارتا موفق باشی

افشین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
....
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفتا زخوبرویان این کار کمتر آید
به امید اینکه همیشه و همه جا دوستان خوب در کنار هم بمونند و همدیگرو موقع سختی تنهها نذارن
انتخابت همیشه زیباست چون روح زیبائی در ضمیرته
دوستدار همیشگیت

به امید ان روز....
ممنون پسر گلم.

سامان دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.mirs.blogfa.com

سلام
مرسی که اجازه دادین
لینکتونو گذاشتم
بازم بیاین
یا علی مدد ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد