...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

آنکس که ...

آنکس که بداند و بداند که بداند        اسب شعف از گنبد گردون بجهاند

 

آنکس که بداند و نداند که بداند       بیدارش نمایید که بس خفته نماند

 

آنکس که نداند و بداند که نداند       لنگان خرک خویش به منزل برساند

 

آنکس که نداند و نداند که نداند           در جـهـل مرکب ابــد الدهر ب‍‍‍‍ماند

 

نظرات 4 + ارسال نظر
افشین شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ق.ظ

ولی مامانی میدونی که غم دنیا واسه کسیه که میفهمه کسی که هیچی سرش نمیشه هیچ غمی نداره حتی خدا هم از کسی مسئولیت میخواد که میفهمه و دیوانه و مجنون هیچ وقت عذاب نمیشه
دوستدار همیشگیت

توپولی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:23 ب.ظ http://topolii.blogfa.com

سلام خوفی
خوشحالم که با شما آشنا شدم. آدرس وبتونو از بلاگ یکی از بچه ها دیدم.چون که من از هر چی اسم الهامه خوشم میاد و به همه کسانی که اسمشون الهام هستش و شیرازی.........
وبلاگتون که حرف نداشت و اون سایت هایی هم که گذاشته بودی خیلی جالب بود و استفاده کردم.
خلاصه خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم.
آرزومند آرزوهایتان هستم
یا حق

علی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ

این واقعا شعر محشریه الهام جان.خیلی باحالی.

حسن پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام
کسی میدونه این شعر دفتر چندم مثنوی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد