...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

عقل و عشق (تقدیم به مهسای عزیز)

روح شما اغلب میدان نبردی است که در آن عقل و منطق با شوق و عشق در جنگ و ستیزند.
نظرات 6 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید خیلی خوشحال میشم من روزی چند بار وب را به روز میکنم و هر چه بخواهید در آن قرار میدهم راستی اگر با تبادل لینک ی لوگو موافقد لینک یا لوگوی ما را در وبلاگ قرار دهید بعد به ما خبر دهید تا لینک یا لوکوتون رو قرار بدیم ممنون بای

احمد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ http://neghab.blogsky.com

ولی من هرچی فکر میکنم تضادی میون این 2تا نمیبینم...چون عقل،عاشقه عشقه....
سبز باشی و پایدار

افشین دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ

مامانی به عقیدهء من این نمیتونه حرف درستی باشه هرچند زیباست ولی منطق نافی عشق نیست
دوستدارهمیشگیت

کسی عقیده تو یکی رو نپرسید.
عقایدت رو بذار در کوزه....
D-:

علی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

نمی دونم والا

غلی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ

الهام جان من نشستم یکم فکر کردم دیدم توش اغلب نوشتی
اغلب یعنی گاهی.پس به نظر من این چیزی که نوشتیدرسته. گاهی عقل و عشق یک چیز رو میگن.ولی گاهی هم با هم
ناسازگارن.حرفت درسته کارتم درسته.موفق باشی.

محمد رضا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ http://ictworld.blogsky.com

هر جا عشق پا می ذاره عقل کوله بار خودو جمع می کنه ...عقل و عشق مثل اتش و اب هیچ گاه با هم و در کنار هم نخواهند ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد