...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

حضرت حافظ

شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد          بنده طلعت آن باش که آنی دارد

دل نشان شد سخنم تا تو قبولش کردی          آری آری سخن عشق نشانی دارد

در ره عشق نشد کس به یقین محرم راز         هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد

با خرابات نشینان ز کرامات ملاف                   هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد

نظرات 4 + ارسال نظر
افشین چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ب.ظ

سحر بلبل حکایت با صبا کرد
که عشق روی گل با ما چه ها کرد
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد آن آشنا کرد

علی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ

الهام جان یک شعر از حافظ گیر آوردم اگه دوست داشتی وخوشت اومد تو وبلاگت بزار:
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا زخوب رویان این کار کم تر آید
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
گفتا که شبروست او از راه دیگر آید
گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید
گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گفتا تو بندگی کن کاو بنده پرور آید
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد
گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سرآید
خوشحال میشم اگه اینو از من قبول کنی
اگر این شعرو شنیدی که من شرمنده ام
اگر بازم شعر بخوای دارم. البته جسارته. ببخشید.
قربونت برم موفق باشیd:*-:

علی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ

یادم رفت بگم واقعا شعر قشنگیه

ممنون علی جان
هم اینکه خیلی به وبلاگم سر میزنی
هم اینکه مطلب میذاری
خیلی خوشحال میشم.
راستی فیلمی پاک چیتگر چی شد؟من منتظرما
خوش باشین.

افشین پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ

بخوانید و بهش فکر کنید
چه قدر سخته تو چشمای کسی که تمام عشقت رو ازت گرفته

به جاش یه زخم همیشگی به قلبت هدیه داده زل بزنی

و به جای اینکه لبریز کینه نفرت بشی ـ حس کنی هنوزم دوسش داری

چه قدر سخته دلت بخواد سرتو باز به دیوار تکه بدی که یـک بار زیر آوار غورورش همه وجودت له بشه

چه قدرسخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی

اما وقتی دیدیش هیچ چیز جز سلام نتونی بهش بگی

چه قدر سخته وقتی پشتـت بهشه دونه های اشک صورتت رو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی

تا نفهمه هنوز دوسش داری

چه قدر سخته گل آرزوهاتو تو باغ دیگران ببینی

و هزار بار تو خودت بشکنی و اون وقت زیر لب آروم بگی



گل من باغچه نو مبارک


۱ کلام : وحشتناکه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد