...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

غم و شادی

شادی های شما همان غم های شماست که نقابش را برداشته است.

و چاهی که خنده هایتان از آن می جوشد،همان است که از اشک هایتان پر شده است.

و چگونه این تواند بود؟

هر چه غم ژرف تر وجود شما را می کاود،گنجایشی فراختر برای شادی خواهید داشت.

غم و شادی از هم جدایی ناپذیرند.

آنها با هم نزد تو می آیند،

و هنگامی که یکی از آن دو در کنارت نشسته است،بیاد آر آن دیگری نیز در بستر تو به خواب رفته است.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرد قبیله چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ق.ظ http://hallowsky.blogfa.com

سلام
خوشحالم اولین نظر رو من دادم
شادی کم هست توو زندگی اما غم تا دلتون بخواد زیاده
من بروز کردم منتظر شما هستم
در ضمن اگه با تبادل لینک موافق هستین حتمآ به بهم بگین
موفق باشین
یا هو

اف چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ


عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
عاشقی مقدورهر عیاش نیست
غم کشیدن صنعت نقاش نیست

فوق العاده بود این مطلب مادر جان.

مهدی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ http://eyes4u.blogfa.com/


میدونی چرامن با دیوار رفیق شدم ؟ آخه اگر یک روز بیاد که دیگه هیچ کسی نبود که روی شونش گریه کنی می تونی به دیوار پناه ببری... اگر دیوار از زیرت شونه خالی کرد روی سرت خراب می شه دیگه نیاز نداری گریه کنی چون بقیه واست گریه میکنن!!!

علی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:25 ب.ظ

ایشالله غمگین نباشی
همیشه خنده رو لباتون جاری باشه
موفق باشی

مرد قبیله پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام
لینک شما هم در وبلاگ مرد قبیله قرار گرفت

یا هو

سیاوشی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام زیبا نوشته شده بود الهام عزیز من فکر کنم تو زندگیم بیشتر غم بوده تا شادی و اگه شادی هم بوده لابه لای غمها گم شده من شما رو لینک گذاشتم چون می خوام بیشتر بهتون سر بزنم شما هم کم لطفی نکنید و حق دوستی را به جا بیارید این دنیا وبلاگ نویسان دنیا دیگه ای هست ماورای دنیا کنونی ما شاد باشی در ضمن یک عاشقانه جدید نوشتم خوشحال میشم بیایی و نظر بدی چون برام مهمه عنوانش پستش هم (تنها یادگار از خاطره تو ...)غم هایت کوتاه شاد باشی

صادق شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ب.ظ

من رشته محبت تو را پاره می کنم
شاید که گره خورد و به تو نزدیک تر شوم
از مطالب وب لاگتون خیلی استفاده کردم یعنی حظ کردم
واقعا جالب توجه بود.
آپ دیت فراموش نشه
ok
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد