...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

نقل قول

درد من حصار برکه نیست...
درد من،زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
مسیح پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://die4die.blogsky.com

سلام
جمله ات که خیلی جالب بود
یه جورایی نظر و حرف منم همینه
خوشحالم میکنی که به من سر میزنی
دوباره بیا
بازم بیا
زیاد بیا
با لینکینگ چه طوری...

علی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام
چطوری ننه؟خوبی؟
متن قشنگیه!جالبه!
سلام برسون.
خداحافظ.

افشین شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام مامانی نازنینم میدونم که هفته گذشته حسابی ازم دلگیر بودی ولی حتما دل بزرگت از تقصیرات کوچیک من میگذره
هر روز چشم بر دهها نشانه محض و آشکارت می بندم و سپس در وهم و سرگشتگی به دنبال روزنه های کور می گردم. دریای ساده ناب زلالت را به وضو نمی گیرم و ناچار بر خاک تردید تیمم می بندم.این روزها زار زار آغوشت را کم دارم . کم دارم تو را .....به زیر آسمان می روم . آنجا که گاه ستاره هست و گاه نیست و خدایی که همیشه .......


آسمانت که در اسماء نازنینت محفوظ است . آنجا که هم لبریز باران رحمانیت توست و هم تلالو نور منیرت .


بگذا بگذار ر فریاد کنم...... می خواهمت..... و تو می گویی :


اندیشه بیداد مکن. تنها بخواه . دوستدار همیشگیت

وا!!!!
(-:

محمد لطفی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ http://uniquemhd.blogsky.com

سلام الهام خانومی٬ چطوری عزیز؟

محمد لطفی
http://uniquemhd.blogsky.com
uniquemhd@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد