...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

طلب

 

غزل : حافظ     مقدمه : قیصر امین پور

 

ای ساحل آرامشم          سوی تو پر می کشم

از دوریت در آتشم            در آتشم یارا

 

دست از طلب ندارم          تا کام من برآید

یا تن رسد به جانان          یا جان ز تن برآید

بگشای تربتم را               بعد از وفات و بنگر

کز آتش درونم                دود از کفن بر آید

بنمای رخ که خلقی          واله شوند و حیران

بگشای لب که فریاد          از مرد و زن برآید

نظرات 5 + ارسال نظر
خواهروبرادری دوست داشتنی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://azizami.blogsky.com

سلام
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به من هم یه سری بزنی

علی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام
چطوری؟
شعر قشنگی!
خیلی دلم تنگ شده!
موفق باشی

سلام علی جان
خوبی؟من هم دلم براتون تنگ شده.
امسال عید منتظرتون هستیم.

نبی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:32 ب.ظ http://onlygodonly.blogsky.com

بنام خدا
سلام همشهری حافظ
ادم وقتی این شعر را با صدای زیبای
محمد اصفهانی گوش می کنه
واقعا واله وحیران می شه
ودود از کفنش بلند می شه
موفق وسر بلند

افشین یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ


سه جمله ی زیبا : 1) اگر اولش به فکر آخرش نباشی آخرش به فکر اولش می افتی . 2) لذتی که در فراغ هست در وصال نیست چون در فراغ شوق وصال هست و در وصال بیم فراغ . 3) آغاز کسی باش که پایان تو باشد
سخنى که از دهان کسى برآید ، گمان بد بردنت نشاید ، چند که توانى آن را به نیک برگردانى
چه تلخ است شنیدن گفتار انسان هایی که کلام را برای رنجش دل ها به کار می گیرند.
مامانی الان یکمی کفریم ولی متنت زیبا و آرام بخش هستش
دوستدار همیشگیت

ناصر دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام خانمی .
شعر قشنگی بود . ولی من اصلا آتشی ندیدم . فکر کنم زودتر آب روش ریخته بودی تا من نبینم.
شوخی کردم امیدوارم که همیشه طبع شعرات هر روز زیبا تر از روز قبل باشه .
راستی قرار بود مدارک ثبت نام ماشینتو برام بفرستی .
فلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد