...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

غفلت

     خدایا!دل ها چه زجر احمقانه ای به خود تحمیل می کنند,فقط در یک سوء تفاهم,غروری کاذب و لجبازی و نادانی بیهوده.چه بسا قلب هایی که با حسرت زندگی کرده و ناکام از این دنیا رفته اند,فقط بخاطر حماقت یا ترس از حقارت یا نداشتن جسارت ابراز واقعیت یا حفظ غروری احمقانه!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
ِsomeone چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

خدایا ......
تا چند دقیقه پیش به اندازه یک سال گریه کردم ...
حالا اومدم اینجا .....
چی می شه گفت وقتی خودش توی دلمون را می دونه چی هست .....
----------
موفق باشی

رضا چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ http://hoof.blogsky.com


سلام ممنونم که به من سر زدین.تغییرات جزئی تو وبلاگ دادم که به نظرتون نیازمندم.راستی من شما رو لینک کردم اگه شما هم به من افتخار بدین خوشحال می شم.

رضا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.آپم اگه به کلبه درویشی من ی سر بزنین خیلی خوشحال می شم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ

شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی

هر لحظه به دام دگری پــا بستی

گفتا شیخا هر آن چه گویی هستم

آیا تو چنان که می نمایی هستی
دوستدار همیشگیت

افشین سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ

آنان که ز پیش رفته اند ای ساقی

در خاک غرور خفته اند ای ساقی

رو باده خور و حقیقت از من بشنو

باد است هر آن چه گفته اند ای ساقی
دوستدار همیشگیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد