...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان
...هر چه می خواهد دل تنگت

...هر چه می خواهد دل تنگت

خوش آمدید دوستان

ایران...

ای ایران، ای مرز پرگهر                           ای خاکت سرچشمه‌ی هنر
دور از تو اندیشه‌ی بدان                          پاینده مانی و جاودان
ای دشمن از تو سنگ خاره‌ای من آهنم    جان من فدای خاک پاک میهنم
مهر تو چون شد پیشه‌ام                        دور از تو نیست اندیشه‌ام
در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما        پاینده باد خاک ایران ما
سنگ کوهت در و گوهر است                  خاک دشتت بهتر از زر است
مهرت از دل کی برون کنم                       برگو بی‌مهر تو چون کنم
تا گردش زمین و دور آسمان به پاست       نور ایزدی همیشه رهنمای ماست
مهر تو چون شد پیشه‌ام                        دور از تو نیست اندیشه‌ام
در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما        پاینده باد خاک ایران ما

نظرات 2 + ارسال نظر
bayat جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.bayatcars.ir/user/7.aspx

http://www.bayatcars.ir/user/7.aspx

http://www.bayatcars.ir/reg.aspx

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

یک شب مجنون،نمازش راشکست

بی وضو،درکوچه لیلی،نشست

سجده ای زد،سجده بردرگاه او

پرزلیلی شد،دل پرآه او

عشق لیلی، مست مستش کرده بود

فارغ ازهربودوهستش کرده بود

لحظه ای،ازدل ستانش ،یادکرد

زدبه سیم آخر وفریادکرد

گفت،یارب از چه خوارم کرده ای

بهرلیلی،بیقرارم کرده ای

جام لیلی را به دستم داده ای

اندراین بازی،شکستم داده ای

نشترعشقش به جانم می زنی

دردم از لیلی ست،آنم می زنی

درپی او،هرچه صحراگشته ام

سازدیگر زن که امشب خسته ام

گشته ام افسانه، افسونم نکن

من که مجنونم،تومجنونم نکن

مرد این بازیچه،دیگر نیستم

این تو ولیلی تو،من نیستم

یکدم آمداین ندا،لیلایت منم

دررگ پنهان و پیدایت منم

سالها با جورلیلی ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم

خودشدم مجنون و باغم ساختم

کردمت آواره صحرا،نشد

گفتم آدم می شوی، امّا نشد

سوختم در حسرت یک یاربت

غیرلیلا برنیامد از لبت

سالها اورا صداکردی ولی

دیدم امشب بامنی،گفتم بلی

مطمئن بودم،شبی می خوانیم

درحدلیلای خود می دانیم

حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بی قرارت کرده بود

مردراهش باش ،تاشاهت کنم

صدچولیلی ،کشته راهت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد